.
01
از زیان مشتریان از زبان مشتریان: سازمان تامین اجتماعی کارشناس متخصص بانک اطلاعاتی: از سال 93همکاری سازمان تامین اجتماعی با شرکت چاپار آغاز شده که تا کنون حدود 3 هزار کاربر در میل سرور ما تعریف شده است. این سازمان در گذشته از سرویس هایی همچون Exchange serverوAxigenو Qmail استفاده می نمود که به دلیل غیر بومی بودن سرویس های مذکور،سازمان تامین اجتماعی همواره با مشکلات عدیده و جدی رو به رو بود.شرکت چاپار تا کنون پاسخگوی نیازهای این سازمان بوده است و تیم توانمند پشتیبانی توانسته مشکلات موردی را به آسانی و در اسرع وقت حل نماید. در مجموع با وجود اینکه این محصول بومی،در حال تکامل و رشد روز افزون است اما نتیجه ی فعالیت این گروه از متخصصان ایرانی هم اکنون نیز قابل اعتناست. کارشناس متخصص بانک اطلاعاتی: از سال 93همکاری سازمان تامین اجتماعی با شرکت چاپار آغاز شده که تا کنون حدود 3 هزار کاربر در میل سرور ما تعریف شده است. این سازمان در گذشته از سرویس هایی همچون Exchange serverوAxigenو Qmail استفاده می نمود که به دلیل غیر بومی بودن سرویس های مذکور،سازمان تامین اجتماعی همواره با مشکلات عدیده و جدی رو به رو بود.شرکت چاپار تا کنون پاسخگوی نیازهای این سازمان بوده است و تیم توانمند پشتیبانی توانسته مشکلات موردی را به آسانی و در اسرع وقت حل نماید.  در مجموع  با وجود اینکه این محصول بومی،در حال تکامل و رشد روز افزون است اما نتیجه ی فعالیت این گروه از متخصصان ایرانی هم اکنون نیز قابل اعتناست.
 
 
امتیاز دهی
 
 

پیوندها
تماس با ما
تهران-سید خندان-خیابان دکترعلی شریعتی-کوچه موزه 
تلفن های شرکت: 

(021) 88513646-7    88537689    88511571
شماره مستقیم بخش فروش: 88512021

پست الکترونیکی: Sales@chmail.ir
فکس: 88513646 (021)
 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مجموعه سرویس های چاپار می باشد.